DANSANT DAG



Idag har det Minst sagt varit en dansant dag!
började dagen med att gå upp orimligt tidigt på en lördag och sitta med min goa broder och kolla på årets julkalender, riktigt bra faktist. Efter detta va det dags att ge sig ut i det blåsiga vädret och åka mot Uddevalla och köra dagens hårda dansträning med mina goa tjejjer, Matilda, Elin, Rebecka och Valentina!
Och dagen gick som smort! från 12 till ca 20:30 har vi dansat stenhårt, med lite undantag i slutet då vi istället körde lite avslappnign och myspys.

Imorron blir det iallafall en liten uppvisning i ÖstraboAulan tillsammans med Medborgarskolan!
och eftersom det varit en så lång dag så är det lika bra att jag drar mig mot sängen redan nu när klockan snart är slagen 22!
Ciao



Matilda, Rebecka, Elin
<3



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0