ontsvettsmärtssvett



Sitter och dör framför Beck på tv4
har varit en mycket häktisk helg med massa massa dans!
ont i hela kroppen haha dansat rövarna av oss fredag till söndag,
5 dagar kvar till föreställning nu så det är bara att jobba på!!

har lite ångest dock över att jag inte gjort vissa läxor och sånt.....
kommer få en helvetes natt och måndagsnatt...
men men det löser jag, får käka pigghetespiller och hälla i mig redbull haha

åh på tal om inget så sitter jag och kikar på hårfäger till söndag då jag äntligen ska till frizzan igen!
men vette fan inte va jag ska färga.... min tankte va ju att bli åt de blonda hållet eftersom jag ville ha lila klänning på balen.... me njag har änna gett upp de haha

det blir att behålla de rööda och å kör vi typ svart klänning med silver istället haha
kollat på massa olika föärger men det är så svårt att bestämma sig... har ju haft typ alla redan haha
men har lite bildtankar iallfall så får dra med mig dem och visa för min frisör och se vad han tycker:)













//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0