Dream away in this moment

Det där med att plugga och vara sjuk är inte direkt den bästa kombinationen...
ganska grovt uttråkande på alla plan måste jag säga så därför sitter jag här istället och kikar runt på lite tatueringar. Finns så galet många verkligen, har själv tre stycken men jag längtar redan efter min fjärde! Har kollat lite på fågel tatueringar, eller mer svaltatueringar. tycker dem är så galet vackra verkligen! För mig betyder dem frihet, självständigthet och allt de där. låter så fjantigt när man ska förklara haha men men ni fattar. Tycker om när dem är små och lite smått diskreta, syns för dig själv men inte så mycket för omvärlden. Dock vet jag inte hur eller var jag skulle vilja ha mina små bördies..... men har hitat flera blider som inspiration
Liten men enkel, älskar denna!
vet inte omde kankse blir mycket med en fjäder också men tyckte den va rätt nice ändå
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0