positiv är aldrig fel

Idag är absolut en sån dag då allt känns helt meningslöst och man bara vill lägga sig i sängen och aldrig gå upp.
Började känna lite tjocknad i halsen igår och idag så känns det som att jag har en personlig stödkrage i halsen. inte speciellt skönt, speciellt inte när man måste göra käxor städa och måste öven koriografera en hel del!
så just nu sitter jag och försöker intala mig själv att jag kommer bli frisk tills imorron och att jag kommer kunna allt till provet som ett rinnande vatten. känns redan mycket bättre! fast när jag väl öppnar boken igen kommer jag antaligen inte ha kvar den kännslan. haha
men men får väl försöka cubba min pluggning och käka lite mer is så blir de säkert bra
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0