Inspiration

Ibland blir man bara lycklig av att göra flera ton med uppgifter och läxor,
detta är inte en sådan dag...
vet inte vad det var med mig inatt men sova var absolut inte ett alternativ
för min lilla hjärna. kunde verkligen inte sova och idag känns det som att
hela kroppen ska avlida...
sitter i alla fall på Engelska C lektion och skriver summery of articels,
och jag håller på och läser en artikel om Gene Kelly, en Dansare/ musikal
artist som du antagligen känner igen ifrån "singing in the rain". detta är i
för sig en okej uppgift efterom vi fått välja själv vad vi ska skriva om..men
idag är inte en bra dag så känns inte okej ändå haha


Dock måste jag säga att Gene Kelley var en mycket fräck person,
beundrar honom sjukt mycket, man blir så lycklig när man ser honom!





//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0