NÄmen!?

Godmorgon
Godeftermiddag
och Godkväll!
ja jag antar att ja borde skriva något jättebra och intressant som mitt första inlägg, men jag tror inte att jag har så mycket att komma med egentligen?
kan ju berätta lite om mig själv, kort fakerödhårig 93 men ett stort shopping behöv som ibland blir en börda. jag bor i en liten håla och går Ljudmedia på Gymnasiet, grymmt rolig linje btw. jag är singel vilket inte förbättrar mitt shopping beroende jag är även beroende av skor. jag tycker skor e de bästa som finns att köpa för pengar, mycket bättre än kläder. spelar ingen roll hur ful och hemsk du känner dig för skor passar alltid! helt underbart.
vet inte just för stunden mer vad jag ska säga om mig eller om något annat för den delen men ja de som du kommer få läsa här är väll vanliga tankar som jag har , vilket du kommer märka inte e vanliga haha och även om alla cp inköp jag gör under veckorna haha
men ha de så bra så länge puss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0