och så va de ja...

TJAAAAAAAAAA!!!
Funderar på att färga mitt röda hår till en mer sjusare blondröd ton.... så jag inte får den brutala utväxten... (ja jag e blod egentligen)

vet inte om jag vill färga de egentligen, gillar mitt röda hår...
men vet inte åh jag är så dum men jag tycker de e jobbigt att vara rödhårit just nu...
min förra kille, som jag tyvärr ( tyvärr och tyvärr, beror väll på hur man ser de, jag tycker inte de e dåligt för jag älskar honom fortfarande men han håller inte riktigt med så därför e de väll tyvärr i för sig) förtfarande tycker lika mycket om, tyckte jag va fin i de... vilket , ja va ska man säga, de stör mig.
låter väll konstigt, till och med jag tycker de e konstigt, men ahg vet inte va de e med mig men jag vill inte känna mig fin,
nu lät de jättedumt... klart jag vill känna mig fin men jag vill ändå inte känna mig fin på de sättet, jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara, låter dumt hur jag än säger de, men i alla fall... någon stackare där ute kanske förstår mig.
jaja, nu har jagtyp tappat bort mig själv, men tillbaka till färgen.
just på denna bilden ser de kanske lite rosa ut men de e inte tanken att de ska va sedan....
har föreställt mig de blondrött, vet dock inte hur den färgen ser ut men de hoppas jag min fina frisör löser.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0