zup?

Tjennnnare
Siter halvdöd hemma hos min pappa och kollar på Paris Hiltons British best friend.
Har funderar länge på denna människoan nu... så fort hon är med i tv eller tidningen eller något annat medie så verkar hon ju helt vrickad , verkligen super korkad, mega bimbo numero 1... men
nu när jag kollat på detta en stund så så fort dem är med Miss Hilton så verkar hon ju faktiskt ha något innanför pannbenet.
Då e ju stora frågan, Varför ska man göra sig dummare mot vad man e ? jag förstår verkligen inte de...
om man nu e smart, vilket jag fortfarande har lite svårt att tro om Paris men man kan ju hoppas, så varför ska man då göra sig dum? va e grejjen med de?
nog för att hon kanske får mer uppmärksamhet med de men ändå.. är de verkligen en sån uppmärksamhet man vill ha? jag skulle inte de i alla fall. men alla e vi ju olika va klart:)
OCH på tal om inget så ska jag springa ner till mitt underbara ICA snart och hämta ut paket från Nelly.com!!
HAPPYFACE! haha lägger säkert upp en bild senare
Sen idag så är de dags för min überfina dansgrupp Dance&Reverse! vi har idag en uttagning till att få vara med i vår underbara grupp:) två av våra medlemmar har tyvärr fått sluta för att dem har börjat på högskola i kalmar och Lindköping, lite långt att pendla för träning tyvärr... men men vi hoppas att vi hittar några som passar in i vårat störda gäng haha :)
men ska springa och byta till danskläder nu och dra mig ner till lilla byn och hämta paket och sedan dra in till träningen!   ha de fint pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0