FÖR HELVETE METRO!

förlåt men va fan!!
VARFÖR I HELVETE ÄR BREIVIK PÅ FÖRSTASIDAN!

åh hej pms tanten i mig bara skriker! blir så arg, varför ska han få synas där!! att dem skriver om honom e en sak men han ska fan inte få en jävla första sida!! GAAAHS! inte okej , fan inte okej! stor miss metro!!

hade dem haft en ful teckning av honom eller något så visst , men hans fula nuna ska fan inte va där , spyr bara jag tänker på idioten!!!
dåligt gjort metro.... dåliga som fan
så nu har jag fått skrika av mig lite...... gaash

hade blitt så glad om nån bara gick in i rättssalen och skjöt honom....OVH NEJ HAN ÄR INTE VÄRD ATT LEVA.... hoppas han blir styckad i bitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0