FOTOTIME!

HALÅÅÅÅÅÅ!
tjenis penis foooxxes! andra dagen på sthlm praktiken idag!
fana va underbart kul de eee! vill inte åka hem!
dagen har bestått i korthet av
  • förbereda nyheter
  • letat info om helena Paparizou, Daniel.... ja han från idoljurryn hahaha, och Camilla läckberg
  • sen skrivit presentationer om dessa
  • kollat på knappen och Hakim när dem åkt longboard hahah , så sköna!
  • varit med på möte om nya ljudsystem
  • och arit med på redaktionsmöte för rix morgon zoooo!
  • sen har jag även idag blivit bjuden på rosé av Per Moberg (Y) inte fel , as skön grabb den där! stor kärlek år honom
  • och även små snackat med Martin Stenmark! gullekillen! haha
  • träffat top modell vinnaren Alice har jag också hunit med!

japp de va dagens praktik de! haha

efter praktiken drog jag hem till ekerö igen och tog mig en 40 min lång promenix med vovven!

och nu sitter jag och lillan och tar massa vackra kort! haha

 

life's gooodd däääm right ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0