FREDAG!

HEJ på er foxxes boxxes!

Haft en härlig dag på praktiken idag, fått många tipps om ensamradioteknik av goa Niclas Wahlgren!
så sjukt glad för min praktik! ger verkligen så galet mycket, värmer verkligen med folk som vill hjälpa en!

efter praktiken tog jag mig en långprommenix! bal2012 vettu bannnta , yeeesss ......



MÅSTE också bara säga HAHA! Läste metro imrse, och dagen tema va sex, halva tidningen hade artiklar,
bilder, förklaringar, ja allt möjligt.  och de va så sjukt roligt att åka tunnelbanan! tänk er att alla medelålders män( ja nu drar jag alla över en kam igen, det är de jag kan bäst såå) och den sätter sig och vinklar sina tidningar lite inåt väggen för att ingen ska kunna läsa över deras axel. sen ser dem väldigt nöjda ut när dem bläddrar och ser nästan lite små generade ut. Kännslan av att man själv sitter med samma tidning och vet precis ava det är som dem läser om var grymmt jävla rolig!  Stackarna hahaha 

as kul alla killar gick ut med en liten "jag är nog lite kissnödigg" gångstil och tanterna bara flöt av stolarna.... SKÄMT Å SIDO! typ.....

nu blir de att kolla på LEt's Dance som resten av sverige och så tar jag nog ett glas vin eller två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0