GODMOORRON DÅRÅ

Hej Världen, tjabba tjena
Näst sista dagen på praktiken nu,
Och idag ska jag klippa lite i intervjuer och visa min ungdomliga syn på vad jag tycker e bra i en intervju. 
ska bli lite mysigt! älskar att redigera ljudfiler! Nöörd wiiejagjapp

hahaja lite så blir det idag iallafall, sedan blir de till att springa runt på stan och hitta lite presenter till folk..... jobbigt... haha närå de e trevligt de svåra e att hitta något bara ,meen de löser sig! :D
och ikväll blir de till att packa ihop alla mina saker..galet... vet inte riktigt hem.... Fast finns några man saknar där hemma så ska bli skönt att komma hem ändå:)

skriver säkert något ointressant sen igen kösheeej  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0