HEJ STHLM

HEJ GOINGAR !
skrev aldrig på tåget förut för sten dog på tåget hahaha .... inte blivit så mycket sova de senaste, men varför de får ni inte veta än hahaha! ;)

ni e jag hemma hos min nya familj för 2 veckor frammåt! och vi har precis kollat på Trassel!
SÅ JÄVLA KUL FILM!!! OMG DOG!! KÄRLEK!! eller så har jag dålig humor hahah......

nu så sitter jag och lilla goa julia som är 3 år och kollar på apor!
så söt e hon!

nu ska vi kolla på ytterliga en film och sen blir de MAT! SÅ GALET HUNGRIG! jävla mens som gör mig till matvrak hahaha

ha de bäst cc yaaa!!!










b bnx §b x§b §mndcm n nmmn ,fdcjgbhb mjjnbkjmnmjnbnmiuhghkjkjiuklikjgythy,kmui // Julia 3 år
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0