THE END OF THE GLORY DAY

Haaalllllååå elller

sista dagen på praktiken idag, sista på MTG, Sista för alltid i gymnasienamnets tecken.....
galet känns mycket konstigt må jag säga..
men FAN VA UNDERBART det har varit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bästa jag gjort i hela mitt liv, så jävla lycklig att jag fick chansen att vara på så sjukt bra ocg givande stället! #Lycklig

SVT & MTG (RixFm, NRJ, Lugna favoriter, Radio1 Gerts Värld, Bandit)
så jävla underbart har de varit och jag känner verkligen att jag fått lära mig så mycket.



Min Sista dag har jag på tidiga morgonen firat med att Umgås med Gullungarna Knappen och Hakim! fan vilka sköningar , Tummen upp! lyckospridare dem där två spillivinkerna!
Senare (a typ nu om 10) ska ja va på RixFm igen och a göra lite allt möjligt, och tillsist säga hejdå till mina underbara handledare! Dem har verkligen tagit hand om mig! underbara!!
Fredrik, Gill, Jocke! bästa folken i radiovärlden helt klart!

STORT TACK TILL RIX FM FOLKET! UNDERBARA E NI HELA BUNTEN!
SPECIELLT FREDDAN;) :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0