ÄVEN DAGEN EFTER MÅR VI UNDERBART

GODMORGON!
Gårdagen va minst sagt en drömkväll!
som ni redan vet var de Nelly.com event på Lipz i Trollhättan, Gratis skor till de 100 första tjejjern + goodiebags och lite tävlingar osv. Skofreak som jag är så var jag såklart där! OCH stod först i kön! haha
Jag, Ellen, Mimmi, Jossan, Frank och Lisa ställde oss vackert i kön 17:20 (insläpp 21:00). och kul hade vi!

Vem har sagt att köa är tråkigt? vi sjöng och delade på en vinare oh hade det allmänt trevligt. efter nån timma kom en av vakterna ut med Kaffe till oss tappra köare, en riktig going de!
och vi va nog rätt så ensamna i kön fram till runt 19, då började de bli en liten kö bakom oss, och den blev inte kortare direkt! på första bilden nedanför kan du se en liten bild på den vackra kön!

Men tillslut kom vi in, först in, en underbar kännsla! Tänk att få gå in i ett flashigt rum med små glasmontrar där de står fina skor, och du får gå runt och kika och sedan välja ett par som du vill ha. Helt galet underbart!

Och det va de som kvällen bestod av, Skor, Gratis drinkar, trevligt folk, tävlingar och vackra kläder.
sedan hade jag den sjukaste turen i hela världen och fick vara med i tävlingen "designa din ega klännings tävling". vilket då var att när mna kom in på eventet fick man skriva upp sig på en lista där dem sedan tog 3 random namn ifrån och dessa tre tjejjer fick ställa sig bakom varsin dator och hade 4 minuter på sig att då designa en klänning.

OCH hör och häpna! JAG VANN! hahaha helt galet, helt galet!
Så nu är man en rosa mobil rikare, ett par fina blå high heels rikafre, en snygg klänning och lite annat smått och gott! Livet är helt underbart just nu helt enkelt!





Kön va inte så lång nej...




Skor skor skor skor!



SkoVimmel



Hade turen att bli utlottad att vara med i en "designa din egna klänningstävling". en datorskärm, 4 minuter, KÖR!
vi fick  alltså fyra miuter på oss att designa en klänning. Och ptroligt nog så vann jag! hahaha
har aldig vunnit något sånt ever haha! så går jag och vinner, OCH vinner en Rosa Samsung galaxy s2!
helt sinnes hahah.

GOODIEBAG!
Det är en ängels påfunn!






underbara saker i Goodiebagsen!



så är man ju då en till mobil rikare.... kan inte riktig fatta det hahah! men fin e den!




Kommentarer
Postat av: Kitty

Hej! Vart har du köpt den rosa S2:an? Precis en sån jag letar efter.

2012-03-06 @ 20:11:27
URL: http://www.kittonia.se
Postat av: Miina

Sjukt snygg mobilen!! :D

LOVE IT!! :D

2012-06-25 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0