KONSTEN ATT INTE BRY SIG

Hatar att hitta gamla sms från personer man saknar.... trodde jag bestämt mig för att inte låta personer komma mig för nära, men dem gör de endå dem små jävlarna. borde sluta bry mig om folk, men de e fan inte lätt haha, jaja de e bara delete delete och skit it!
haha.
-
-
ska försöka göra denna dagen värd ändå, fick precis ett samtal från Martin på 3:s kundservic, älskar den killen!, och han ska ordna så jag kan få min mobil upplåst. Vann ju den på Nelly eventet, men jag har ju tyvärr inte 3 så måste ju låsa upp mobilen så jag kan använda den. och jag hoppas på att min lilla going där ska ordna det idag så jag får använda min rosa bebis!
-
-
Mer idag blir de fika med Issa från klassen, hon ska ha möte med mig om något som jag inte får vetA. så nyfiken att jag dör! haha. och sen ikväll blir de så klart DANS! dock är jag sjuk så kommer nog inte va med för mycket, har ju praktik nu så vill ju inte bli värre. MEN kan inte hålla mig därifrån helt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0