LITE LUGN OCH RO KANSKE

Äntligen lite lugn och ro efter en hektisk helg... Fredagen bjöd på trevligheter med 20års fest för min goa vän Sofia! Middag och fest på Lyckorna Brygga, trevligt folk, godmat, asum musik och mycket sång o dans;)

Gårdagen bjöd på låång sömn och betalade min balklänning! AAAAAAAAAAAAAH balångest hahaha men nu är nästan allt klart i allafall vilket känns bra:) sean på eftermiddagen tåg jag tåget med mina tjejer Kelley Och Nathalie, och drog en sväng till Scandinavium och kollade på Hockey , frölunda- HV71, HV vann. Hejjar inte på något speciellt lag egentligen, tycker bara om att kolla påt!
Och idag har jag städat som en jävla dåre och pluggat räser hahah. Min fina vän Jonathan har hållit mig sällskap hela dagen. inte gjort något egentligen, bara kollat på massa film och pratat. men sådanna dagar måste man också ha!
Go bild från fredagen!
Söta Killar på isen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0