AFTERWORK @ CHEZ AMIS


Varit med under inspelaningarna av Vem Vet Mest i de senaste 2 veckorna och igår va det sista inspelningsdagen på några veckor så Castingen och studioteknikerna skulle på afterwork för att fira lite. och lilla jag fick hänga med! #lycklig. Vi gick till ett litet men super mysigt ställe som heter Chez Amis, asgod mat och väldigt trevliga sprit priser;)

Så sjuk underbart verkligen! vilket gäng av goa människor! Vill verkligen aldrig åka ifrån detta stället! trivs så sjukt bra verkligen! och fick mycket positiv respons fick jag igår också :D och massa tipps! Åh känner verkligen att livet blir lite bättre ju längre jag e där, hela jag bara växer och känner att jag vet lite mer om vad jag ska göra i livet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0