PARTY TIMES!

Efter en hård jävla helg har jag nog nyktrat till äntligen tror jag !
Festat konstans från fredag kl 17 till inatt vid 01.... helt sinnes sjuk kul har vi haft!
I fredags Fyllde min Älskade Camilla äntligen 18! och det firades så klart!!
Sexparty, fest och krogen stod på listan och galet trevligt hade vi!

sen va de bara påt igen på Lördagen, Med Grillmys hemma hos goa Rasmusson!
hela stora gänget va där och maten va otroligt god och galet kul va det även där!
massa VACKER sång och fina dansmoves haha. dock fick jag inte med mig kameran....
så ni får fixa egna bilder i huvudet ;)
men en lite bildbom från fredagen blir de!
Ska va bättre på att uppdatera nästa vecka mina vänner köss heeej å godnatt 






















Födelsedagsbarnet och Rebecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0