PRETTY WOMAN, WALKING DOWN THE STREET

Äntligen HEMMA! eller a .. hemma hos kelley haha.
Dags för en ny praktikvecka då och jag har precis kommit hem till Kelley, Kelleys pappas lägenhet i gbg,
vi bor ju här medan vi har praktik eftersom han ändå inte e hemma, då han jobbar på en båt:)

och denna veckan börjar jag vid 8 varje morgon så det är lite skönare att slippa gå upp 5 haha
Just nu sitter jag och Kollar på Pretty Woman! och försöker andas... haha så jävla sjuk... kommer kvävas i mitt egna snor inatt... knarkar tabletter och gör slut på 10000 rullar papper per dag, men va fan! det är bara att härda haha.

Just nu känns det väldigt underbart med en riktig tjejfilm, behövde det. Saknas bara att ha mina älskade tjejjer hos mig med massa tjejsnack och skratt!
Imorron blir det iallafall TV-huset igen, så kankse skulle ta och sova snart... fats nä,nu när filmen e strax slut blir det att sätta på 2 säsongen av Vänner!;)

På tal on inget så är Julia Roberts så galet jävla vacker! Helt Sinnessjukt vacker!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0