DANSA DANSA DANSA , JA TACK

Sitter och e halvdöd i soffan framför house. Haft en underbart nice dag på praktiken! Helt galet va goa handledare jag har nu! såånna killar! spelat in vem vet mest, och jag har mickat på och mickat av alla trevliga deltagare och även Rickard programmledaren! älskar verkligen detta jobbet!

mer än praktik har jag bara diskat och ätit lite och så tog jag mig en härlig prommenad! blåste lite men det va ändå grymmt härlig. Det är så härligt att gå runt utan mål med mp3n på högsta volym.

OCH på tal om inget är så galet danssugen nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Helt galet! GALET! måste verkligen få detta ur mig snart, lite svårt att dansa loss i en lägenhet i gbg när man bor på högsta våningen.... inte bra för mig detta haha , behöver kunna gå upp mitt i natten och dansa lite... får ta massa smyg moves morron och se om det blir bättre!

"I delstaten Ohio finns det en lag som uttrycker förbudet mot att göra en fisk berusad av alkohol."
Älskar verkligen onodiginformation.se 



Bild från en vanlig älskvärd danslektion! Bästa tjejjerna detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0